dinsdag 5 juni 2012

Avondvierdaagse

Al sinds de 4e verjaardag van Anna lopen we met zijn drieën elk jaar de Avondvierdaagse. Enkele weken geleden heeft Jacky een zware operatie aan haar voet gehad. Helaas verloopt het herstel door een bacteriële infectie erg moeizaam. Ze is nu nog bezig met een penicilline-kuur. Voor haar dit jaar dus geen Avondvierdaagse.

Op mijn vraag aan Anna of wij hem dan met zijn tweeën zouden lopen, kreeg ik doodleuk als antwoord: Liever niet, want dan heb ik onderweg niets te kletsen. :-)

Alleen daarom wil ik al een CI !  Niet alleen voor mezelf, maar ook voor haar en Jacky.

3 opmerkingen:

  1. Ooo... die reactie zal wel door je ziel snijden denk ik, al kan jij er niks aan doen en is het voor Anna slechts een constatering van een feit..
    Maar voor jou denk ik nu je de beslissing genomen hebt, wel een extra motivatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, dat valt reuze mee hoor. Ik kan het me ook helemaal voorstellen en ik weet ook niet beter hé.
    Als er een film is in de bios, die Nederlands gesproken is, dan kan ik ook nooit mee, dan moet Jacky mee. Dat soort dingen loop ik altijd al tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja... maar ik heb daar nooit zo over nagedacht, omdat ik jou niet als "doof" ervaar en nooit eerder beseft heb wat dat allemaal inhoudt... Hetzelfde met Arjan, onze éénarmige bandiet, ik had nooit eerder zijn handicap in de gaten, totdat we met hem een weekend in een huisje waren tijdens Concert At Sea. Toen vielen me pas een paar dingetjes op, waar hij oplossingen voor bedacht had... Ik denk dat er zo wel wat dingetjes aan mijn aandacht ontsnappen, juist omdat ik niet denk aan dat iemand doof is of maar 1 arm heeft of zo...

    BeantwoordenVerwijderen